Serwis eBay uruchomił specjalną „Strefę Sprzedawców”, w której można odnaleźć przydatne informacje na temat głównych kategorii eksportowych polskich firm, kosztów prowadzenia sklepu, a także wskazówek na temat konkretnych narzędzi i rozwiązań, mogących pomóc w rozwoju potencjału firmy.
Dane serwisu wskazują na wzrost liczby sprzedawców w okresie styczniowym, stąd uruchomienie specjalnej strefy nastąpiło właśnie w tym miesiącu. Strefa ma za zadanie pomóc sprzedawcom w pierwszych krokach na eBay oraz pokazać już doświadczonym w sprzedaży, jak mogą zwiększyć swoje obroty.
W ramach rozwoju serwisu, eBay wprowadził w 2017 roku nowe przydatne funkcje dla sprzedawców, takie jak: zniesienie opłaty za wystawienie przedmiotów na eBay.pl, udostępnienie bezpłatnego narzędzia „eBaymag” do wystawiania ofert na zagranicznych rynkach czy umożliwienie udziału w programie „Okazje”, który polega na wystawianiu limitowanych ofert z darmową dostawą, objętych rabatami od 20 do nawet 90%. W grudniu serwis eBay rozpoczął także współpracę z Shoplo, platformą dla sprzedawców, dzięki której mogą oni koordynować sprzedaż w wielu kanałach jednocześnie.
Dane serwisu za zeszły rok wskazują na wzrost profesjonalnych sprzedawców z Polski o 20%, obroty 10 największych wyniosły prawie milion euro i były porównywalne z tymi, które wygenerowali nowi sprzedawcy z Niemiec, a większe niż sprzedawcy z Francji, Włoch czy Hiszpanii.