Strona Eurosportu, jednej z najpopularniejszych stacji sportowej w Polsce, przeszła metamorfozę, aby jeszcze lepiej służyć kibicom. Głównym jej elementem stały się materiały wideo z najważniejszych wydarzeń sportowych. Użytkownicy mogą oglądać między innymi przejazdy żużlowców podczas Speedway Grand Prix, najlepsze zagrania trzech turniejów Wielkiego Szlema, emocjonujące momenty wyścigów kolarskich na czele z wielkimi tourami, fantastyczne akcje z meczów Ligi Mistrzów piłkarzy ręcznych, popisowe zagrania snookerzystów, najpiękniejsze momenty sezonu sportów zimowych, jak również najlepsze chwile z igrzysk olimpijskich.
– Nowa strona to dopełnienie naszej oferty telewizyjnej i digitalowej. Na antenach Eurosportu oraz w Eurosporcie Extra w Playerze pokazujemy tysiące godzin transmisji. W mediach społecznościowych publikujemy między innymi ciekawe grafiki i wiele materiałów wideo, w tym dedykowane formaty. Strona z kolei to oprócz przepastnej biblioteki wideo, także znakomite źródło informacji, statystyk i wywiadów na temat najpopularniejszych dyscyplin sportu – podkreślił Bogdan Czaja, Dyrektor Eurosportu w Polsce i Group Vice President Programming & Operations TVN Warner Bros. Discovery.
Użytkownicy portalu znajdą na nim newsy, wyniki i statystyki dotyczące m.in. piłki nożnej, siatkówki, koszykówki, żużla, Formuły 1, lekkoatletyki i sportów zimowych.
– Nowa odsłona serwisu eurosport.pl oznacza nieograniczoną przestrzeń komunikacji marek w kontekście największych sportowych emocji. To szerokie możliwości dotarcia do kibiców sportu, najbardziej zaangażowanej grupy konsumentów. Serwis dopełnia digitalową część ekosystemu Eurosport, i wraz z możliwościami anteny, mediów społecznościowych i Eurosport Extra, oferuje kompleksowe rozwiązania komunikacji dla Reklamodawców – mówi Magdalena Jabłońska, VP Digital Ad Sales Director, TVN Media.
Nowa strona eurosport.pl jest połączona z aplikacją mobilną Eurosportu, która umożliwia korzystanie ze wszystkich funkcjonalności strony oraz dotarcie do wszystkich treści. Zarówno na stronie, jak i w aplikacji użytkownicy będą mogli z łatwością śledzić ulubione dyscypliny sportowe: czytać artykuły, przeglądać wyniki na żywo, zapoznawać się ze statystkami i tabelami, czy oglądać podstrony dedykowane sportowcom i zespołom. Dla jeszcze większego komfortu, użytkownicy będą mogli skonfigurować powiadomienia pod kątem interesujących ich dyscyplin, wydarzeń sportowych oraz zawodniczek i zawodników.