Carrefour uruchomił w Polsce sklep internetowy eCarrefour.pl, na którym oferuje klientom nowoczesny sprzęt RTV i AGD oraz wygodne zakupy.
Sklep internetowy eCarrefour.pl został uruchomiony przed Świętami w odpowiedzi na oczekiwania polskich klientów sieci, jest on kolejnym z kanałów sprzedaży, które Carrefour oferuje na polskim rynku:
– Po uruchomieniu nowej platformy zakupowej, Carrefour obecny jest w Polsce we wszystkich kanałach sprzedaży: od hiper- i supermarketów, przez sklepy osiedlowe i specjalistyczne, aż po handel internetowy – opowiada Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska.
W ofercie sklepu eCarrefour.pl znajduje się około 800 produktów odpowiadających najważniejszym potrzebom klientów, w tym: sprzęt RTV i AGD, komputery i akcesoria, telefony, a także sprzęt fotograficzny i optyczny.
Nowy sklep charakteryzuje się wysoką jakością obsługi – klient otrzymuje natychmiastową odpowiedź na swoje zapytanie, zaś zamówiony towar otrzymuje w ciągu max 48 godzin od daty złożenia zamówienia. Każdy zakupiony produkt, bez względu na jego wielkość czy miejsce wysyłki, dostarczany jest do klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej w jednej cenie 9,99 zł.
W ramach testu, Carrefour uruchomił także system click&collect dla mieszkańców Krakowa. Zakupy zrobione on-line, można odebrać w hipermarkecie Carrefour, który znajduje się w Parku Handlowym Zakopianka.