Edipresse Polska powiększyło swoje portfolio serwisów internetowych o platformę modową. Tak powstało Modago.pl, które oferuje użytkownikom dostęp do 50 tys. produktów, polskich i międzynarodowych marek odzieżowych.
– Własna platforma modowa to kolejny naturalny krok w transformacji cyfrowej Edipresse Polska. Obecnie ponad połowa przychodów firmy i zdecydowana większość zysków pochodzi z obszaru digital, a nawet w trudnym i dotkniętym przez pandemię 2020 roku zanotowaliśmy wzrost przychodów reklamowych z działalności Internetowej – komentuje Maciej Klepacki, dyrektor generalny Edipresse Polska.
Na platformie Modago.pl użytkownicy będą mogli znaleźć odzież, obuwie i akcesoria różnych producentów, porównać ich ceny, skorzystać z promocji i wyprzedaży. Redakcje portali, będących w portfolio Edipresse Polska, czyli Polki.pl, Wizaz.pl, Mamotoja.pl, Viva.pl i Party.pl będą publikowały również poradniki, zestawienia i rankingi m.in. w obszarze beauty i fashion, kierując czytelników do nowej platformy modowej.
– Produkcja i publikacja treści wspierających, a często wręcz kreujących potrzeby zakupowe użytkowniczek to kolejny krok w rozwoju działań redakcyjnych wspierających sprzedaż online naszych partnerów – powiedziała Agnieszka Janota, szefowa rozwoju biznesu e-commerce w Edipresse Polska.