Jedna z najbardziej znanych marek na świecie znika, a to za sprawą rebrandingu Twittera, którego dokonał jego nowy właściciel Elon Musk. Logo niebieskiego ptaszka, zastąpi biały znak „X” na czarnym tle.
Szefowa Twittera Linda Yaccarino zatweetowała: „X jest tutaj! Zróbmy to”. Napisała, że rebranding jest ekscytującą nową szansą. „Twitter zmienił sposób, w jaki się komunikujemy. Teraz X pójdzie dalej, przekształcając globalny plac miasta” – dodała.
Posty na tweeterze mają także przyjąć nazwę „x”. Elon Musk chce w ten sposób stworzyć nową komunikacyjną platformę, której wzorem ma być chiński WeChat. Jak pisze Linda Yaccarino „X to przyszłość nieograniczonej interaktywności – skoncentrowany na audio, wideo, przesyłaniu wiadomości, płatnościach/bankowości – tworzący globalny rynek pomysłów, towarów, usług i możliwości”.
Elon Musk jest właścicielem domeny X.com, swój startup kosmiczny nazwał SpaceX, a elektryczny samochód: Tesla X. Kwestią czasu było więc, kiedy X zawita do kolejnego przedsięwzięcia miliardera.