Serwis Business Insider (businessinsider.com.pl), należący do grupy Ringier Axel Springer Polska, zmienił swoją szatę graficzną i układ treści, aby jeszcze lepiej prezentować ważne ekonomiczne informacje.
Na głównej stronie wydzielono miejsce dla sześciu sekcji tematycznych: gospodarka, giełda i waluty, technologia i trendy, biznes, twoje pieniądze i poradnik finansowy. W oddzielnej części serwisu utrzymano możliwość śledzenia informacji uszeregowanych w porządku od najnowszych pod względem godziny publikacji. Sekcja „giełda i waluty” została rozbudowana o nowe wykresy, tabele, zestawienia, które mają oferować przejrzyste prezentowanie danych ekonomicznych. W sekcji „poradnik finansowy” znajdują się przydatne informacje na temat konkretnych produktów czy usług finansowych wraz z najnowszymi regulacjami prawnymi.
„Po 5 latach obecności na polskim rynku, w lutym 2021 roku Business Insider awansował na pozycję niekwestionowanego lidera internetowych serwisów ekonomiczno-biznesowych. Każdego dnia odwiedza nas ponad 1,2 mln unikalnych użytkowników poszukujących zarówno profesjonalnych treści opisujących zmiany zachodzące w polskiej i światowej gospodarce, jak i praktycznych informacji pomagających w podejmowaniu decyzji ekonomicznych codziennego dnia. Business Insider jest kluczowym dostawcą treści biznesowych i finansowych dla Onet.pl. Jesteśmy też ogromnie dumni z dynamicznego wzrostu wyników biznesowych oraz ze wzrostu pozycji marki wśród naszych użytkowników” – mówi cytowana w komunikacie Martyna Majchrzak, dyrektor zarządzająca serwisów wertykalnych RAS Polska. „Obecna odsłona to nie koniec zmian, w najbliższych miesiącach będziemy dalej rozwijać stronę o nowe funkcjonalności” – dodaje Martyna Majchrzak.